28.9.07

viva senior san miguel!

yehey! pista na jud sa among gamay`ng lungsod ugma! ika- 21 na nako katuig na sinilebrate ug pista ni `nyor san miguel! para sa ako karong pistaha mingaw kaayo.. :(.. gamay ra man gud ang kalingawan.. para ra na sa ako hap! way labot ang uban.. pero ang importante.. pista na gyud! daghan na sad ug pakals! daghan sad mangahubog aning panahona! murag moapil pud kog lingaw-lingaw aron sad malipay ko kay ka-usa ra gyud bya sa usa ka tuig ang pista sa among senyor! niya, ako niyang imbitahon si tinoud na botbot sa among pista kay aron mag ila silang san miguel.. hehe

4 comments:

Anonymous said...

viva! bantaye lang ang atong pigyur dae tikya...hehehehe hapi pista diay sa inyo.

Anonymous said...

unsa man nga mga lingaw? name at least 5. Discuss each.. hehehehe..

Eutikya said...

PIG-yur naman ko daan! hehehe

unsay at least 5 na lingaw ba ui.. mao ka ui..ehe

chase / chubz said...

sayang.. nag ingon ta ka daan para makabisita mi diha..
kaw noh pagka arte na jud nimo oie.