16.9.07

kadlawon na mamingaw

*sigh.. kadlawon na.. di jud ko katulog.. naunsa naman ni ui. samtang nag type ko leaving on a jetplane pa jud ang tukar na akong gipaminaw..perting mingawa..medyo tugnaw pa jud.. unsa mani ui..
gikapoy na lang kog dinula.. tsk..
aw.. mag story telling na lang ko..
kahinumdom pa mo atong akong giingon na akong idol.. na sige nakog sulungon sa internitan na iyang tambayan.. wa na man ko nag post og entry ato na para sa iya.. kay akong na discover na naa na siya`y uyab na taga medical.. hehe.. niya, dugay na sad kaayo mi na wala nagkita atong bataa toh.. nabusy naman gud ko.. mao toh.. nalimtan na nako(rowt! murag true!)
naa diay koy naka chat sa MIRC na taga cebu.. aw.. awktwali taga iligan siya nya nagskwela lang sa cebu.. pa cute-cute sad ko.. ulahi na nako nadiscover na kaila raman diay mi.. minus kaayo.. ahaka ui.. naulaw sad ko ginagmay.. hahah
matug nako! hurot na akong kape!

3 comments:

chase / chubz said...

hahhahahah.. ikaw noh..
ayaw anang chat2x oi.. daghan mangingilad..
basin ma rape ka nuon.. muhilak jud ko..

Eutikya said...

ako sad mohilak sad kog mailad ko.. hehehe

pero infairness..daghan kaayo delicious na laki sa cebu!

chase / chubz said...

mao jud.. usa nako diha.. hahaahahah.. jox