24.9.07

awarding ceremony

gikasab-an bya kog atorni atong niadto kos iyang opisina sa abalos building..hehe.. ahak man to ui.. nauwaw sad ko ginagmay..hehe
ingon ani man gud ni... nitext akong ig-agaw na moadto daw mi sa opis ni atorni leo zaragosa kay naa mi ipangutana about legal matters sa yuta sa akong antie na patay na..hehe.. nya nag uban na mig adto sa iyang opisina sa abalos building.. nasaag pa jud mi kay naabot mig 4th floor na 3rd floor raman diay.. wa pa jud mi nag elevator.. gipaningot jud intawon mig sinaka sa hagdanan..
pag abot sa sulod gi entertain dayon mi kay kaila naman kay amigo man sila sa akong amahang matoud.. nya nahuman nag storya sa legal matters kunuhay.. naabot na mi sa part na dili na legal matters among giistoryahan.. naabot na sa mga personal na pangutana..
torni: nya menyo na ka dai? (akong agaw iya pangutana)
agaw: menyo na torni.
torni: aha man sad nagtrabaho imong bana?
agaw: sa marketing torni.
torni: ahh.. maayo.. nya ikaw day? (ako na sad iyang interbyuhon)
tikya: mestra ko torni.
torni: aw.. maayo.. nya menyo naka?
tikya: wa pa ui.. wa pa koy plano ana.. aw.. wa jud koy plano ui.
torni: ui, ug nganu gung wa kay plano? pila na man diay edad nimo?
tikya: 21 na ko torni. bag-o lang.
torni: kabata pa nimo. mamenyo pa ka ui!
tikya: di ko ganahan torni ui.. lisod na kaayo mag menyo ron.. kay nauso naman gud na ang asawa na ang magbuhi sa bana!
agaw: (dako kaayo ug ngisis) mao gyud torni! tinoud jud na!
tikya: mao lage.. uyon sad gani akong agaw oh!
torni: nganu diay day? nakasuway sad kag buhi sa imong bana? (sa tinoud lang bulag naman sila sa iyang bana gud maong uyon sad siay sa ako!hehehe)agaw: wa pa sad bya torni.
torni: nya nana kay anak?
agaw: nana torni. usa kabouk.
torni: ikaw day? (lingi dayon siya sa ako)
tikya: wa pa torni ui! kabata pa nako para ana ui! pero kung maabot ok ra sad.. bahalag way bana basta naay anak ok na! ingon pa nila uso naman daw na ron.hehehe
(katawa mi tanan..apil sad si torni.. pagkataud-taud nisersoyo man si torni)
torni: kinsa guy nag ingon na uso nana ron? aha naman ang moral ana?
tikya: aw.. torni matud gud nila.. wa man ko nag ingon na akoy nagpauso ana.
torni: lageh. kibalo ko pero pangutan-on tika.. unsay kalahian sa hayop ug sa tawo?
(wa ko mitingog kay kibalo na jud kung award na jud ni! unsa ba sad ning baba-a ui!)
torni: ang kalainan sa tawo sa hayop kay ang tawo naay moral. di ta pareha sa mga hayop na maski kinsa lang motakal! mao bitaw nang kita gatawag na tawo.. sila sab gitawag na hayop kay naa tay moral sila wala.. unsa man diay ron ang mga batan-on, magpa-upa na lang maski kinsa?
tikya: joke lang man to torni. base ra sad sa akong nadunggan bah sa mga batan-on pero wala ko ana torni ui..
torni: lage.. pero ikaw day timan-e jud na dili nimo angay na hugawan imong moral sa tawhanong kahasol.
(paghuman sa award.. nanguli na lang dayon mi.. perti namong pangatawa sa gawas sa iyang opis..hehehe)
pag abot sa balay akong gistoryahan akong inahan.. ni-ana siya, binuangi lang na sa laing butang si torni ayaw lang jud ng mga in-ana kay perti tawon ka-diyosnon ni torni!
dah tagam! abi kog madala ug joke-joke si torni kay sipaton man gud unta si torni!
moral lesson: dili magpa-upa bisan kinsa! bwahahahahahahaha

6 comments:

chase / chubz said...

bang!! tagam.
heheheh..

Anonymous said...

Toinks!! In-ana jud ng mga abogado dai murag wrong! Bwahehehe!! Kung dli ka nahan mangasawa tungud ky dli ka nahan mubuhi og bana.. Pa angkan nlng dai, but make sure nga gwapo og emal ang laki pra mangningning ka og pra dli ka mg basol in the end (Adbays jud!) LOL :-)

Eutikya said...

natagam jud..haha

maam daizuke, ok raman ang mag paangkan..dli man ko against ana..labi nag lami ang ikal..hehe lain lang paminawon ang term na "naangkan".. hehe
pero kung wa na man lang sad gani klaro ang mabana, di nalang.

Anonymous said...

da, naka pesos nuon.. mao na.. mirisi!!!

ma'am tikay mao na ilang reaction.. hehehe.. dili na akoa, kalain pod sa ilang reaction no? kahadlok pod ato nga torney oi. basin makapesos pod nya ko ato. pero mas natandog ko sa moral lesson... hehehe.. maayo unta mabasa ni sa akong amigo kay pataka lang ra ba tog upa..unsaon na lang makabalo si torney!! bwahahaha..

Anonymous said...

sa moral lesson sad bitaw ko natandog. mora'g di ko katulog? ahihihi.

Eutikya said...

makatandog gyud bya ang moral lesson... labi na gyud sa mga tawo nga pamataka lang ug upa.. patay jud mong torni!