22.9.07

dili ko ganahan nimo!

kang batang boutan mani gikan.. mga napulo daw ka butang na di nako mauyonan o nagustuhan.. karon pa jud ni nako nabuhat kay medyo busy-busyhan akong drama atong mga nilabay na mga adlaw..
food: di man kaayo ko pilian sa pagkaon.. dili lang kaayo ko mokaon ug utan.. kusog ko mokaon basta dili lang veggies..ang uban na pagkaon kaya nako antoson ug kaon basta dili lang gyud utan. mao ra na siya akong kontra.
fruit: durian.yuck.
veggies: dili ko mokaon ug utan.. nag try bya kog okra.. medyo giantos jud nako tog kaon.. pero wala ko ka survive.. surrender akong tiyan.. hehe
people: kani simple ra kaayo ni.. di ko ganahan sa mga tawo na dili sad ganahan nako..
events/situation/incident: kanang magpaabot kog perting dugaya.. kanang matugkan nalang ug ugat akong till sa kadugay ug hinulat..kay di bya ko ma late ug sabot.. ug kanang mag babay nako sa usa o mga tawo na doul sa akong dughan.. ug kana sang naay mamatay na doul sa akong dughan.. kana sang naay nawala nako na butang na ako jung gi-treasure.. hilakan jud nako na..
tv shows/movies: mga teleserye sa gma.. dili jud ko ganahan.. nag uga ra man gud ui..hehe
music: kanang mga hardcore.. mao bay tawag ana.. ambot unsa na.. basta kanang mga saba kaayo na kanta.. kanang murag devil-devil na kanta.. di ko ganahan ana.. angelyt bya ko.. hehe
household chores: manghugas ug plato.. fourth year highschool na bya ko nagsugod ug hugas ug plato kay di ko pahugason sa akong mama kay magsigi man ug kabuak..hehe (ako bitaw tong tuyoon ui!) ug kanan pung manilhig sa among gawas.. hehe
things around the world: kani, akong di ganahan ani.. kay nganung ang ubang country asensado naman ang pilipinas wa pa jud tawon.. mao jud nay di nako ganahan.. hehe
things about myself: lisod kaayo para sa ako mangayo ug sorry.. so, kung mag sorry na gani ko.. tininoud na jud na..hehe.. lisod sad kaayo para sa ako ang magpasaylo.. :(
mao ra ni..hehe
kang kinsa man nako ni ipasa? tsk.. kung kinsa lang ang gusto mopunit ani.. hehe.. igna lang da yon ko na naghimo sad ka ani kay ako sad dayong basahon. babu!

5 comments:

weng said...

hello tikya

daghan kaayo mo ug same ni kuya nga dili ganahan

parehas ta dili ko ganahan ug durian

Eutikya said...

lageh.. murag nataymingan lang tingali.. :)

baho man gud ang durian sah..hehe

Anonymous said...

bahala ug baho ang durian mokaon gyod ko kay makapalagsik lagi kuno na sa , basta. hehehe.. tuyuon diay nimo ug bu-ak ang plato? hala ka, itug-an gyod tika.. bwaahahah

Eutikya said...

makapalagsik ug unsa batang boutan? kay praktisan sad ko nag kaon..hehehe

chase / chubz said...

bitaw. bati ang gma. heheheh.. kapamilya bya ko. heheh