4.9.07

panahon aron malipay

tagged from daizuke..

karon kay di na man ko busy.. nag basa-basa kog mga blog sa akong mga silingan ug akong na discover na gi tagged diay koh.. so.. ako siyang buhaton... 7 things that makes me happy.. syempre material things jud ni sya.. ehehe..nya, ang 7 ways to make me happy..mabaw ra man kog kalipay so...sayon ra ni.. ako japon siya`ng buhaton.. ako lang kapihon ang title sa nag tag..hehe


7 things that makes me happy

1. iPod- (baratuhon na iPod ra ang ako-a actually) nalipay kaayo kog dako atong nagka iPod na jud ko.. hehe.. pero medyo gisapot sad ko kay dugay kaayo ko naka download ug songs..u ug hangtud ron wa pa japon nako na downloadan ug songs.. haha.. paken!

2. cellphone- gusto ko ug bag-ong celpon.. kay old age na kaayo akong celpon... heheh..

3. ukay-ukay- kanang nindot na ukay-ukay.. maka ukay gani kog nindot na mga stuff malipay na ko ana.. hehe

4. cd`s - mga cd`s sa mga kanta na akong ganahan.. usahay ako ra say mo burn.. mga bisaya na kanta.. hehe

5. dvd player - gusto kog bag-o na player... kinsay gusto mo donate dira? pwede portable? hehe

6. sapatos - sapatos na daghan.. lain-lain sad na kolor sama sa yellow, violet, pink, green ug uban pa.

7. bags - daghan na bags!





7 ways to make me happy




1. mokaon ug street foods uban sa mga higala - malipay jud kaayo ko kung buhaton ni namo sa akong mga higala.. ang mopalit ug mga street foods dayon lingkod dayon sa gutter.. hehe ( those were the days..)

2. chill-chill - basta.. mao nana.. chill-chill.. weeeee

3. mag bagdoy-bagdoy- basta.. magbagdoy-bagdoy sa bisan asang lugara.. kanang mga nindot na mga lugar.. kanang mga adventure..

4. shopping- shopping-shopping.. nya way wa may budget.. window shopping na lang.. lipay japon.. hehe

5. kanang mag labing-labing sa akong hubby- nya wa man koy hubby ron.. so..murag wala sa ni siya`y labot.. hehe

6. kanang tagaan kog something- maskig baratohon.. hehe.. it`s the thought that count as they say.

7. kanang mag lingkod-lingkod daplin sa baybayon- murag peaceful man gud kaayo akong huna-huna ana..

P.S. daghan pa man unta akong ibutang dire... pero basin matingala mo.. ug makapangutana... kay basin malibog mo bah.. maapil mos akong kalibog. hehe..

5 comments:

JGG said...

malipay pod ko anang mga naa sa imong listahan. pero mas malipay ko sa ku-an..namber wan gyod na sa akong listahan..

chase / chubz said...

ganahan kog shopping sad.. pero wala lng ko kwarta.. huhuhu

kana sang street foods.
ganahan gali ko anang tempura sa colon..
bahalag pwerteng hugawa.. lamoi japon..
mao to.. operahan bitaw sa appendix. hahahah

ganahan sad diay kag bisaya songs??
hehehe.daghan nata

vatski said...

nahan sad ko'g ukay2x, kapoy lang ukay, makahubak! hahahah

oist! ayaw kabalaka, daghan jud ta'ng mga libog diri, ay'g saba! :D

Eutikya said...

wui batang boutan pag sure ui! unsa may nakapareha sa atong listahan?

knsa guy dili ganahan ug shopping madam chase.. hehe.. window shopping lang akoa kay wa may budget!
ganahan kaayo kog bisrock..hehe.. mao nay akong isulod sa akong ipoD!

nindot jud ang first class na ukay-ukay madam vatskie noh kay aircon ang tindahan! hahahaha

go! go! mga libog!

Anonymous said...

Hoi, mam! Kawayuk gud nimu wa pa man ka ka-download og daghan songs sa imo i.pod. Ids diay ka kahibaw mam? Patabang sad oi. Hehehehe...Sorry ha nakikialam.