6.8.07

paduding-duding part II

nya, niadto na sad ko atong sabado.. nagpa gwapa pa jud ko.. nya nagpaseksi pud.. cleavage cleavage sad akong drama nya ang ending wa siya didto.. sayang lang akong effort.. hasta akong perfume nasayang... tsk.. nya niana akong soud na higala na ato daw biyernes niadto daw siya didto nya dugay daw kaayo niuli.. gabii na daw.. hastang sayanga.. sige na lang.. niuli na lang dayon ko... nya nibalik ko gahapon.. perti nakong yagita.. nag tsinilas ra pa jud ko nya nag t-shirt ug gisi-on.. ang ending naa noun siya didto.. kalagot kaayo.. minus kaayo.. hahaha... pero yes na lang kay nangayo man siya sa akong piatos.. hehe... nangayo sad siya sa coke na akong gipalit.. hahah.. ok ra japon.. mobalik na sad ko didto unyang hapon.. yehey! mag tan-tan tan-aw na sad kos iya... hahaha.. taman lang tag tan-aw ani.. mauwaw man gud ko ui.. haha

1 comment:

chase / chubz said...

pagka lami oie.. nasuya ko
maypag mag bloghop ko sa internetan . basin maka bira pud tag papables. hahahahah