9.8.07

nag me-me-gandang tikya!

kang madam aries ani gikan na "meme" kunu.. haha.. wa ko kasabot ani.. kani laging usahay hinay tay panabot labi nag gut-mon.. pero akong nabantayan na maglista lang man kag unom (6) ka katingalahan sa imong kaugalingon.. (sakto ba?) og kani ang akong unom na maingon nakog murag lisod masabtan sa uban.

una:

adtong naa pa kos kolehiyo, ang kolor sa akong kowkow pula ra jud ug itom.. daghan ang matingala ug medyo mokatawa kay nganu kunong ingon ato ang kolor sa akong kowkow.. aguy.. magbout man sila na ako man magbayad sa manikyurista! ug usa pa.. mosamot kog kagwapa basta itom ug pula ang kolor sa akong kowkow!

ikaduha:

dili ko hilig manlaba sa akong sneakers.. haha.. mas ganahan ko mosout kong way laba akong sneakers.. pero sa sneakers ra sad.. kay atong naa pa kos kolehiyo mag sneakers ra man jud ko.. talagsa ra ko magsapatos ug pang datu.. pang pobre ra jud akong sapatos.. kay mas komportable man ug usa pa sad wa may uniporme among skuylahan sauna.. payts kaayo.

ikatulo:

di sad ko mahilig mag sige ug ilis og karsones.. hantud di ko kasab-an sa akong inahan kay ga sige na lang kog balik-balik sa akong karsones di pa nako ibutang sa butanganan ug labhunon.. nindot man gud souton ang hugaw-hugaw na karsones.. pero di ko hugawan hap! ganahan lang jud kog medyo hugaw kay simple ra man ko nga pagkatawo.. hehe

ika-upat:

mokaon na kog okra ron! yehey! tungod sa advertise na " makulay ang buhay sa sinabawang gulay" naay usa ka propaganda didto na nag-ingon "... sa knorr na dahil napakain ko nga ng okra yung anak ko.." nag testing sad kog luto.. ug nadiskubre nako na lami gyud siya.. ug sukad ni-adto mokaon na kog okra!pero menus kaayo kog talento pag-abot sa kusina..dili pa ikapanghambog.. haha

ika-lima:

ganahan kaayo kog bayot.. ug mga babaeng bayot.. kusog sad ko mag gaylinggo.. (murag dili mani siya katingalahan.. kay daghan na man ni rong panahona..apan wa na koy laing mahuna-hunaan para dire sa ika-lima). mag sige ug kasuko akong amahan kay nganu kunong magbinayot ko na babae man daw kong dako.. unsaon taman in-ani naman jud ko.. wa na tay mahimo.. kaysa matomboy ko, mayna na lang sad ug mabayot ko.. hahahaha

ika-unom ug katapusan:

kaniadto kong masakitan gani ko.. ako jud dayon nang buhok akong pahimungtan.. maong wa jud ko nakapataas ug buhok.. masakitan na gani kos gugma, pakighigala, pamilya ug uban pang klase sa kasakit. parlor jud na akong sangkuan.. ug akong way labot na buhok ang mapahimungtan.. nakapataas lang kog buhok.. naahat kog pataas kay migradweyt lage ko atong marso.. nya lain man kaayo tan-awon na mubo akong buhok.. nitaas na siya.. hantud karon wa pa nako paputLi kay wa pa man ko nasakitan.. hehe

mao ra man ni akong ikadalit.. sa sunod na pud ang uban.. aw.. napa diay pakapin.. mas ganahan kog lalaki na niwang kaysa lalaki na macho-macho..hahaha

karon.. kinsa man akong pasahan aning gahom ni lola?haha

suwayan kaha nako si tinoud na botbot.. o

si kuan ba kaha.. si cantingnon sad..?

4 comments:

JGG said...

hala ako niwang... yeheyyyyyy!!!!!

JGG said...

ipasa na kang tinuod nga botbot..

bai, para sa yo ang laban na to!!!!

Eutikya said...

niwang nya mag tsinilas akong gusto.. kuan sad.. kanang naay tatooo ug piercings.. hahahahaha

chase / chubz said...

okra??
ganahan jud ka anang pilit2x na sabaw noh?