30.7.07

magpaduding duding

mobalik na sad ko unyang hapon didto sa internitan na gibantayan sa akong soud na higala... kay aron makakita na sad kos akong aydol didto. haha.. adtong niagi nakong pagbisita didto.. samtang nag edit-edit kos akong blog.. nagtapad mig pc! di man jud unta ko mogamit ug kumpyuter atong higayuna apan kay naa lage siya nagduwa ug dota.. online na lang sad ko.. hehe.. astang igata! nya... humot kaayo ang pahak! waaaaah... giganahan sad ko.. haha.. maski wa nay sapi.. bahala na.. hehe..
unya pag human niya ug dula.. ni undang na sad kog gamit sa kumpyuter kay nigawas na man siya.. nag lingkod-lingkod siya sa gawas kay naa pa may murag isnakan sa gawas sa internitan uban sa iyang mga higala.. nya ako wala sa dayon ko nigawas... istorya-istorya sa dayon kos aking higala( aron inggnon bah) kay naa pa man siya sa gawas nag kaskas sa iyang gitara.. haaayyy.. gugmang giatch na jud tingali ni..
pasimple lang dayon ug lingi-lingi.. haha.. aron di kaayo klaro bah.. unsa mani ui.. manghod pa raba nako akong aydol... istudyante pa gud.. mangita na lage kog trabaho aron pwede na nako siay paliton ug buhi-on! haha

4 comments:

chase / chubz said...

asa ma ni nga internitan bah!!??
heheheh..
maki chikka ko.
hahahha.. achosero kaayo oie. hehe

aries said...

hay haskang pagka dalaga gyud...

i-utot na oy basin panuhot ra na! nyahahaha

chase / chubz said...

bwuahahahahaha!

Anonymous said...

bayoooooooot!!!!
haha..gi-uwag ka ding!!!
di mag-inigat palihug lang!!!
batcy ni imong su-od na higala sa kanunay'ng panabang!!!
bbwwwaahhhahaahah!!!!