7.8.07

inlab gallore

nagtagbo mi!!! wa ko katingog.. ni pahiyum siya nako... gosh.. fresh pa kaayo siya.. bag-o pa siyang ligo... wa jud ko katingog.. humot kaayo si dodong! haha... imbes di ko mag post karong adlawa.. kaila kag nidali-dali kog sulod ani na internitan.. maski wa ko kibalo kung unsa ning internitana.aron lang jud ipamalita sa tanan na nagtagbo mi niya iya kong gipahiyuman! lord!!! pagsulod nako sa internet cafe natingala ang tig-bantay nganu nag ngisi ko.. murag wala kos aking kaugalingon.. haha... bahala nag natingala ang tig-bantay basta ako nalipay! moadto na sad ko unyang hapon didto sa internet cafe na gibantayan sa akong amiga! kay sure jud ko naa na sad siya didto unya! hala ui.. unsa naman jud ni akong gibati... haha.. mangita nakog trabaho aron ako na siyang mabuhi! shulit jukog eklit! hahaha

4 comments:

JGG said...

hala.. kabalo na ko kung unsa imong gibati.. pero dili nako isulti. naa koy tambag: adto sa timuga, langoy una. dayon adto sa internetan.. hehe.. [peace]

lingaw kaayo sa imong site! unya ambot unsa pod ning akong gibati, d pod ko kasabot, mura man pod, ambot, basta mobalik ko dinhi nga payag kay naa ko gika-ibgan --crush nako.. waaaahhh

chase / chubz said...

hahahaha. kataw-anan ani oie..
heheeheh
grabe ang bigah ni kuya jan2x. hehehe
gamita imo powers oie. xa ang pabuhi-a nimo. hahaha

Eutikya said...

kang batang buotan: ligo tag timoga batang boutan ta! magpabugnaw ta didto!

kang chase: d man kaayo ko gamhanan na pagkabata.. haha.. pero, magpraktis jud ko kay aron ma powerful.. haha

chase / chubz said...

hehehe
praktis ng praktis lng inday. heheh