27.8.07

busy queen

taud-taud sad ko nawala sa kahanginan kay medyo busy-busyhan akong drama sa niaging mga adlaw.. aw.. hantud karon busy pa man japon ko.. nidalikyat lang kog hapit sa akong payag kay basin hugaw na kaayo bah.. akong gisilhigan ginagmay.. nag tan-aw sad kog naa bay nibisita ug nagpadala ug telegrama aron ako sang matagaan ug igong pagtagad..
nabusy gyud ko kay ting exam na man gud... nag review pa sad kos akong mga tutor na medyo hinay ug catch-up.. hehehe.. daghan pa kaayo kog buhaton na project.. hahay.. kalisod ug pangita ug sapi... dire lang sa taman.. sunod na pud ang uban kay naa na akong tutor.. pagkugi ma`am! weeeeeeee

4 comments:

JGG said...

kabuotan baya sa gwapa nga donya.. hehe.. kumusta na?

Anonymous said...

Hala oi Char!

chase / chubz said...

hehehe...
tarong lagi ni nga post. hehehehe
toink!

Eutikya said...

batang boutan: boutan man jud ko! tsar!

wa diay koy tarong na post!?!?!?! nyahahhahahahhahaha