15.12.07

pasko sa among baryo

haaaay... feel na feel na kaayo nako ang pasko.. maski way budget ako gihapong gi feel ang pasko.. syempre kaisa ra gud ang pasko sa tibuok tuig... nya ang pagka way kwarta ebdride! nya sa among family ako ra man gyud nang ma ober excite basta pasko ako gyud nay mamutang ug mga bitay-bitay sa among payag.. boutan bya kaayo ko kung pasko! (tsarmos)
sa among baryo.. magparty man gyud na among mga silingan.. mang hitch lang dayon mi para tipiiiid! nyaks! excited nako manaygon aron mapuslan sad ni akong golden voice.. ako man dayon ang star por ol sison kay ako ra may kapal muks! ;) hehehe..
tugnaw na kaayo ang panahon. *hahay kalaay aning wa tay labtem ui.. heheh.. maayo man unta tong naa tay labtem kay di gyud ta ma itlog sa mga gips(?).. daghan diay kay gips man! hehe.. haaaay.. mag inusara gyud ko karong paskoha..(tsar!) pero lipay japon kay mayna lang bah.. naabtan pa kog pasko. boutan bya kaayo ko rong tuiga.. unsa kahay regalo ni papa santa sa ako sah.. mag huwat gyud ko ani ilalom sa akong smol kristmas tree! basin naay ibilin didto akong santa claus.. hehehe
unsa naman ni ui! pamataka na man lang kog yawyaw.. dinhi na lang ni taman.
aylabyu ol!

3 comments:

chase / chubz said...

hahah.. ebride jud ang way kwarta..
magbarog2x nasad ko didto sa fuente ron para maka dada.
heheheh

vatski said...

aah, makapurdoy og samot ang pasko, uy. pero mao lagi, there's nothing to lose man kay purdoy na'ng daan. hehehe

Eutikya said...

chase.. nganu diay kong mab barog-barog sa fuente.. makadidang diay? mobarog sad ko didto! hehehe

vatski.. pareho ta.. theres nothing to lose kay lose naman daan! waaaaaaah!