30.12.07

jason diva!

kagabii nag moni mi sa petron.. nya paghuman labad man ang ulo so proceed mis halang-halangan.. kung kinsay taga iligan kibalo ug unsa ni.. basta magduko-duko sa wet market..hehhehe.. busy kaayo ming hungit-hungit sa bulalo.. sadihang nasangit sa akong panan-aw ang usa ka bayot na kaniadto chakadoll karon gwapita nah!
na shock jud ko na nikaon gihapon si Jason sa wetmarket kay kunuhay sikat na gud daw ni siya.. manila performer naman daw ni siya.. nisikat mani siya sa youtube sauna tungod sa iyang looks na chaka pero malamion nga vioce.. nakaila ko ani niya kay naka tudlo mani namo sauna ug cheerdance.. so kay iliganon mani siya ako ni siyang ipanghinambog diri..dugay naman ni...pero bahala na.. kung giunsa niya pag shine to stardom! ;)

audition etoh! in zirkoh

kini sa wa pa siya nisikat.. el centro etoh!



kini.. buraka ang run to you



go ateh! isabwag ang coke sa nawong ni anton! nyahahhahaha

1 comment:

Emzkie said...

kuyawa ana oi.. taas kaau iyang tinggil. hehehehe... maau kay ni sikat na dyud siya. na lingaw ko ug tan aw sa video ug ang imong istorya. hahahaha... nakatawa ko sa chakadoll kaau siya sa una karun gwapa na kaau. hehehe...