5.12.07

all i want for christmas

kada blog na akong laroy-laroyan.. makakita gyud kog mga wish list.. mao tong nag huna-huna sad kog akong wish kunuhay sa pasko.. hehe.. para ma feel sad nako ang na feel sa uban while nag post sila sa ilang mga wisheshes!
dugay kaayo ko nahuman ug huna-huna..hehehe.. `tually.. naa na man koy ako aning akong wish.. pero baratohon raman gud ning ako.. sa daplin-daplin ra nako napunitan.. syempre pobre maong ang presyo sa akong napalit pang pobre ra sad..gusto ko atong pang shalyt bah! aron sad naa sad koy shalayt na butang karong tuiga..hehehe.. ako lang ning ibutang akong wish diri kay basin naay ganahan mag donate.. ipadala lang ang donation sa akong PNB account.. hehehehhehe.. salamat daan!.. aw, sakto bah!?? nganung sa bangko man.. sa akong payag lang diay ipadala..heheh..


mao ra gyud ni akong gusto karong paskuha!!








nachaka na lang noun ning pektyura..perti man sang gagmaya! manginahanglan pa man sad tag lente aron atong makita ug tarong.. ako na lang nou`ng gibinat-binat! hehehe

5 comments:

vatski said...

bongga! puwa pa jud! hahahaha...tabang lang kog ampo nay mohatag nimo ani kay pobre man pud ko. XD

Eutikya said...

aw.. salamat kaayo sa imong pag-ampo! dako kaayo nag ikatabang sa akong paglambo! aw..hahahaha..

vatski said...

ingna dayun ko if ni-work akong prayers ha? ampo2x lang sa gud ta ron panahona, pobre pa man ta. ig madatu na ta kay di na ta mag-ampo. wahhahah

chase / chubz said...

hahahaahahah... amaw! read high heels jud ha..

Eutikya said...

aw.. syempre.. panahon gud ron sa pasko.. red bya ang motiff sa pasko.. makijoin sad ko...hehehe