23.7.07

unsa mani akong gibati?

samtang nag lingkod ko sa gawas sa crown paper stationer atbang sa jolibee kay naghuwat kos akong suod na higala... kay dugay kaayo miabot.. nagsabot mig ala una naabot hapit na alas dos.. niya ako naabot ko didto impunto ala una gyud... nagtanga ko samtang nag paabot kay hapit naman ko gisapot abi kog injanon na sad kos kanahan... apan sa paghuwat nako.. naay nilabay na lalaki.. wa kaayo ko kaila sa iyang dagway.. nikatawa man siya.. ug ui.. kanindot sa akong gibati.. akong gyung gihuna-huna kung aha man jud nako nakaila tong lakiha.. sa katapusan nakahinumdon ra gyud ko.. isa diay siya sa tig istambay didto sa internet cafe na gibantayan sa akong higala.. wa man nako to siya mabantayi sa sigi nakog adto sa internitan.. apan sa iyang paglabay didto samtang naglingkod kos gawas sa crown.. lain man akong gibati ui.. ahaka ba gyud.. unsa kaha ni? haha.. gugmang giatay na sad!

2 comments:

gio said...

libog na cya maam.

aries said...

unsa na xa day. BIGA na xa. usa ka dakong BIGA

nayhahaha