21.11.07

a tale of a broken friendship

d she do?talagsa ra man gyud ko magsuwat..ay magpost diay ug entry diri na murag dili binuang.. karon tinoud ni akong ipost.. nagbasa-basa man kaha ko sa mga blog na naa sa akong blogroll.. nakabasa ko kang jerry about sa iyang post na iring-iring.. nagkatawa ko sa iyang post.. kung giunsa niya pag tackle ang issue.. pero nasakitan sad ko.. kay naa koy nahinumduman sa iyang gi post..




it started when i was still in college.. i had a friend na..well.. ill just call her..Aj.. we used to be very good friends.. actually five mi sa grupo.. ako,batcy,hazel,maribel and Aj.. sa among lima kami ni Aj ang pinaka close since i known her way back our high school days.. the same school.. pag-abot sa college.. i had my own circle of friends.. siya pud naa sad siya`y laing mga friends.. ang iyang mga classmates before sa high school... and since blocking ang among sectioning sa MSU-IIT classmate mi sa tanan na subject sa college kay the same course man mi..pagka second semester , didto mi nagstart ug ka close as in super close.. lima na dayon mi sa barkada kay sauna sa dili pa kaayo siya tig uban-uban sa akong mga friends iyang mga high school friends man iyang crowd.. and si maribel.. niapil pud siya sa amo.. mao nang lima na dayon mi




sa among lima.. kami ni Aj ang naay pinaka daghan ug similarities.. we share almost the same interests.. daghan ang nakapangutana basin daw naay tomboy namong duha.. which is dili tinoud kay babae man gyud ming duha pareho.. daghan natingala kay we look very different.. long hair siya, very short hair ko.. medyo chubby siya, niwang ko.. taas siya, putot ko.. puti siya, negra ko.. pareho mi laagan..pareho mi ug appetite..pareho mig favorite na pan.. pareho mi moinom, manigarilyo..pareho mi hilig mag internet.. pareho ming bugok sa math..haha.. pareho ming emosyonal.. basta..daghan kaayo mig kapareha..dili lang mi nagkapareha sa way na magpili mig sanina.. lahi mig type sa clothings.. sa music sad dili kaayo mi magkapareha kay medyo hilig man kog saba-saba.. siya hilig niya emote-emote..and dili sad kaayo mi pareha ug type sa boys..




pagka second year namo.. nag summer class mi ug isa ka subject kay naa man mi nadelyed na subject.. everyday among klase afternoon session from 2-5 pm.. after ana mag laag-laag na dayon mi.. or kung dili mag internet mi.. mag MIRC dayon ming duha! sa sige nya ug mirc nakakita siya ug ka iring-iring.. dayon to make the story short.. nagsabot sila na mag eyeball! iya kung giignan na mag eyeball sila.. so na excite sad ko.. kay makakita na siya sa iyang labtem sa txt kunuhay..



dayon niana ko na gusto sad ko makakita sa lalaki.. nigsugot siya.. didto nako nahibal-an na tiguwang na diay iyang labtem.. and then she confess that shes havin an affair with a married man.. at first of course dili jud ko uyon sa iyang desisyon.. for me its very disgusting.. pero wala koy mahimo kay mao gyud ang iyang gusto.. ako taman ra gyud ko sa akong mga tambag.. naa ra niya kung iyang paminawon.. pero murag wala gyud siyay plano na maminaw..




ako ang pinaka una na nakabalo sa among barkada about sa iyang affair.. dayon si hazel dayon ang ikaduha.. kami rang tulo ang nakabalo.. and then wala gyud mi gisabaan lain.. we keep the secret secret.. wala gyuy nag blow sa whistle..




she got almost everything that she wants gikan sa lalaki.. money.. materials things.. expensive cellphone.. computer.. clothes.. bastaa.. nausab siya in an instant.. nikalit siya ug "ebolb".. nabulahan noun mi ato sa iya kay sige man siya ug panlibre..hehehe. sa among gimik siya permi ang taya.. syempre ATM bya iyang "allowance".. but then tinoud gyud tingali ang storyahon na basta modato mausab.. kay naghinay-hinay naman dayon siya ug kausab.. nidako naman iyang ulo.. nya nahambugera pa gyud.. mao to na daghan ang naka notice na nausab na siya.. hasta mi na iyang barkada kay mura naman ug iyang kaminusan kay lagi daghan na siya ug kwarta..




hantud naabot ang time na nabulabog gyud sa tibuok klase na kept woman siya.. nagtabang pud mig deny kay lageh amega.. malouy sad mi.. ang nakapait pa gyud kay kaila namong duha ni hazel ang anak na lalaki sa iyang iring.. kay kababata man ni hazel ang anak.. mag uncle sad siya sa iring ni Aj.. magsabay-sabay sad mi sa iyang anak sauna.. unya ang iyang anak mag regards-regards sad intawon kang Aj.. not knowing na naka unsa na iyang amahan.. like father like son..*sigh




naabot gyud ang panahon na dili na namo siya makaya pa na tabangan pa sa iyang kabuang.. kinahangalan na gyud namo mag lain-lain ug dalan.. kay para sa ako enough na ang isa katuig na pagpakabuang niya sa lalaki.. nidatu gyud noun siya ug kalit.. pero nag niwang sad siya.. nalain iyang porma.. na losyang na dalaga pa ganmi.. everyday pud bya sila sa iyang iring mag iring-iring.. mao to na ako ug si hazel na lang ang mag uban-uban.. si batcy found other circle of friends.. si maribel nag stick japon ni Aj.. ako personally dili na ko ganahan mouban niya.. siguro kay sugod sa permiro dili na gyud ko uyon sa ilang relasyon.. its sooo cheap... and im so vocal about it na cheap siya kay gusto nako mahigmata siya sa iyang sitwasyon.. gilain man niya pagsabot.. ingon niya love daw niya iyang iring.. niingon ko na ayaw ko ilara kay dili ko motuo.. maypa moingon ka na nasilaw sa iyang kwarta then later on naka learn na dayon kag care.. mas motuo pa ko.. dili man jud siya kay love jud kuno niya.. hala sige padayon sa imong gibati.. and so.. ang ending.. cold war mi.. :(




nag start among cold war pag fourth year na namo sa college.. instead na kami ang partner sa among thesis nag trade mi.. ang partner ni hazel ug si Aj ang nag pares.. then ako ug si hazel na dayon ang partner.. among mga professor keeps on asking kung naa ba mi problema kay natingala sila nganu kuno dili na mi pareha sa uban.. sauna kung naa ko expected sad gyud na na naa siya.. and vice versa.. gipatawag pa ko ug closed door meeting sa among adviser kay nag investigate sila about sa situation kay murag naka dungong naman sad sila sa rumor about sa iyang iring.. nahadlok ko.. kay dili pa lang ko ka graduate.. and so wala gyuy nagka guts na mostorya about sa conflict namong duha ug unsa sad ang hinungdan.. maski among mga classmate wala say nistorya.. kay respeto nalang nila sa amo kay we used to be very good friends.. wala na lay nanghilabot..




hantud nang graduate mi.. i missed her.. of course.. i missed my so-called bestfriend.. but some good things must come to an end for the better... then i went to davao after our graduation.. naa ra siya sa iligan.. pagbalik nako diri.. siya na sad ang nilarga sa cebu.. and then just this morning i recieved a txt message from hazel: ding, Aj is pregnant!




life`s like that..

1 comment:

Lainy said...

Ay hala! Ang naay sobre man gud diay to akong naclick oi, hehe.. Nagtu-o ko na-post sa comment bah. Mao diay nangayo ug email address. Anyways, kani nga blog, nakarelate jud ko pag-ayo. Murag mao-mao ra ug dagan sa akoang blog entitled From Me To You. MAkarelate jud ko sa pain kung paunsa mawala ang dating pagtinagdanay sa maayong managhigala. Anyways, let's just think it's their loss, not ours.. pero ako, hopeful jud gihapon ko, ma-OK mi sa akong amiga...