7.11.07

im sooo touched..

di gyud ko katuo.. aw.. makatou man ko.. pero im sooo touched.. naa man gud koy favorite na net cafe bah.. sige gyud kog visit ana na cafe..basta wa mi connection.. kay ganahan lang ko.. ganahan sad kos tig-bantay.. na amiga na lang gani nako ang tig-bantay.. then, mga one month ago pa lang.. naa koy naka ila na sige sad ug gamit ani na net cafe.. taga iit sad siya.. mag sige gyud mig abot diri.. kay kasagaran sa gabii man siya mogamit then ako sa gabii sad.. aw, hapon padung gabii.. sigi mig storya-storya kay tabian man kaayo siya.. tabian sad ko..hahaha.. ganahan sad ko niya kay boutan man gud.. then, naabot among storya sa iyang korso.. EnTech diay siya.. mag intern na siya sa manila karon na semester.. na excite sad ko sa iyang giingon..hehe.. then nikalit siya`g ingon na.. "Ate ganahan kaayo ko nmo.. pramis!".. oiii.. nalipay sad koh.. kay naa sad diay ganahan nakoh! wahahaha.. ana dayon siya.. "itreat tika before ko molarga sa manila.". abi nako ug dakong joke lang ang tanan.. wala lang sad nako to gibutang sa akong huna-huna kay lisod na.. dayon wala na dayon mi nagkita kay niuli na man dayon siya sa ilang probinsya kay sembreak na.. dayon karon na lang mi nagbalik ug kita kay nagpa enrol siya.. nianhi man sad ko net cafe kay nagpa scan kog file.. nagkita dayon mi..
cath: ate! sige bya tikag hulat na mobalik diri.. abi nakog di nata magkita..
tikya: io.. nganu man diay dhai!?
cath: unsa man imong gusto na snack?
tikya!? huh? kalami ana ui! snack jud! nganu man? naka daug kag lotto?
cath: ate sad ui! wala ui.. molarga na man gud ko karong friday.. then nag promise bya ko na pasnakon tika.. wa bya gyud ko nalimot ato! unsa man imong gusto?
tikya: huh? ayaw na lang ui.. maulaw man sad ta ana (tsar lang gud!)
cath: sige na bah.. unsa lageh imong gusto?
tikya: ikaw lang bahala ui.. maski unsa lang gud.. wa may kog problema.. mokaon man ko maski unsa..
cath: sige wait lang te ha.. ill be back.. kadyot lang gyud.
nag huwat-huwat sad ko gamay kay snack na gud. na excite sad kog huna-huna kong unsa iyang ipa snack.. kay taud-taud man gud siyang nawala.. dayon, nakabalik ra gyud siya..
tikya: hala ui.. tininoud gyd diay ning iya ui! salamat kaayo hah!
cath: way problema ate ui.. babay na dayon kay molarga na gyud mi. :(
tikya: lageh.. ayo-ayo didto ha.. di pailad sa mga atik-atik didto. mahurot gyud na imong tinigum na tagalog dhai! (tabi-tabi sad mi samtang nag kaon-kaon)
cath: kulbaan gani ko ateh!
tikya: nganu man ui?
cath: kay basin maapikihan kos akong tagalog didto!
tikya: mao ka ui! lain pay ato lami gyud ni kaonon ang libre sah! wahahahahaha
goodluck sa imong pagpanimpalad sa kauluhan langga! i know god will guide you because you`re such a good person (dili tungod sa libre hap!).. bitaw.. ang tawong naay maayong kasing-kasing giyahan gyud sa kahitas-an! oh kitams! lawom kaayo toh! nagpatabang pa kog patranslate ato! hehe
good luck catherin! kita lang ta inig balik nimo diri puhon!

3 comments:

JGG said...

nagmatood gyod ni nga friendly gyod diay si tikya...

vatski said...

yahaya ah, nakailad man.hehhehe

Eutikya said...

nakasalagma ra gyud koh! hehehe
nailad man! hehehehe