4.6.08

big four


adtong niaging gabii, nitan-aw kog pinoy big brother.. kay last man kuno na eviction.. di man jud ko fanatic ani na show kay OA-han ko sa mga tawo na nagpuyo sa balay. sa akong obserbasyon, obvious man gud kaayo na kabalo na sila sa at stake so ang ilang acting pang too-good-to-be-true kaayo.. ambot lang kaha para sa uban.. sa ako raman sad ning obserbasyon..


pero maski dili ko fanatic.. naa sad koy bet na big four.. akong bet: si robi, alex, beauty and nan.. di man sad ko ganahan ni nicole.. pero kay lima na lang man ang pilian so.. si ejay akong i-out.. na disappoint jud ko na na out si alex.. ganahan man gud ko niya..


dili jud ko ganahan ni ejay.. haha.. sorry sa mga ejay fanatics... pero kung magtan-aw man gud ko niya kay stupido kaayo tan-awon.. dili sad ko charmingan niya magtan-aw.. tanga-an noun ko.. na maglagot na dayon ko kadugayan na tinan-aw kay murag blanko kaayo.. di man sad sa ako siyang gi understatimate.. makita man sad gud iyang katanga sa the way siya mag storya.. kung i-excuse ang iyang pagka way grado maong tangaon siya tan-awon.. then para sa ako dili jud siya deservng ma big winner..



para sa ako.. si robi jud ang angay na ma big winner.. disiplina kaay0, intellegent, naay respeto.. murag tanang factor na gipangita aron mahimong usa ma modelo sa usa ka batan-ong pilipino makita kang robi.. plus.. hes good-looking.. hahaha.
go ROBI! go! go!





No comments: