4.5.12

Rice Cooker

Akong rice cooker kay di makaluto ug rice. :(

Simple ra jud kaayo ang akong gusto.. Gusto lang ko makapalit ug rice cooker aron dili nako magsige'g palit ug rice sa karenderia unahan sa akong payag.. Ug toud man nahitabo ra jud ang akong dugay-dugay nang pangandoy. Ug sa dihang pagpalit nako atong April28,2012 (naa juy date noh!?) wa na nako gi-testing kay lage brand new so therefore I conclude it should work. (tsar!) Pag abot nako sa akong payag wa dayon nako natestingan kay wa man diay koy bugas.(hehe). Pagka ugma ana nilaag man kog Camotes (kay summer lage so summer getaway kunuhay! tsar.com) ,pagbalik bako gikan sa akong summer getaway ayha pa nako natesting ang rice cooker.. Ug sa dihang dako akong kagoul kay ang rice di man maluto ui! Matingala ka nga ang status light sa rice cooker kay warm naman apan ang bugas kay bugas lang man japon. Eksayted pa unta kaayo ko mokaon sa kan-on na gikan sa akong bag-ong rice cooker. Kahilakon kaayo kos kagoul. Ug sa dihang nakahuna-huna ko na napa man diay warranty. Hala ka kay nalimot man ko asa nako nabutang ang resibo. hehe. Asta basurahan ui akong giukay kay sayang man sad ug mag inarte nasad ko nya di pa lang mailisdan ang item.

Ug pagka ugma jud dayon nibalik kog SM.

And finally! Karon I cooked my own rice!! Weeeeeeeeeeeeee. Asta jud nakong lipaya.

Mabaw rag kalipay te?!

No comments: